Gå til innhold

SELGES: PS3 - Call Of Juarez 2: Bound in Blood


AMO

Anbefalte innlegg

Jeg har et eksemplar i original ubrutt emballasje av "Call of Juarez 2: Bound in Blood" til Playstation 3 liggende som jeg har tenkt å selge:

 

ps3_call_of_juarez_2_bound_in_blood_1577916835_0_Big.jpg

 

 

Dette ble kjøpt nytt fra CDON.com tidligere i år, men grunnet en feil bestilte jeg to eksemplarer, og rakk ikke å returnere det ene før angrefristen gikk ut, så nå sitter jeg med to stykker hvor den ene blir solgt.

 

Mer info om spillet kan du se her:

 

http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=560284

 

Videoanmeldelse finner du her:

[video:youtube]

 

Gameplay-trailer finner du her:

[video:youtube]

 

 

Jeg har som sagt spillet selv, og kan anbefale det til de fleste som liker spill i denne sjangeren hvor litt skyting, ville vesten og cowboyfacts dominerer! Det er både morsomt og utfordrende! Jeg synes iallefall det er strålende! :)

 

Som sagt er spillet helt nytt og uåpnet.

Om man søker på Kelkoo får man opp følgende priser: http://shopping.kelkoo.no/ctl/do/search?siteSearchQuery=call+of+juarez+bound+in+blood+PS3&fromform=true

 

Derfor selger jeg spillet til 450 kroner, og om kjøper bor innenlands, så betaler jeg frakten for spillet. Dermed vil kjøper spare ytterligere på det. Leveringstid vil være på noen dager, men jeg skal forsøke å få det avgårde sånn at det er i postkassen så fort som overhodet mulig!

 

Ta kontakt om du er interessert, så skal vi alltids få til noe! :)

 

E-post: aleksanderolstad[ætt]gmail[dot]com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...