Stian Alexander Hoddevik Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Helt utrulig flott Kristian :)QAs always Dette osar det realisme av Keep up the good work Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Utrolig bra! Det eneste jeg ikke liker er den tynne, hvite stripen som går på skrått opp mot venstre fra cockpiten. Sannsynlivis et annet fly som passerer i stor høyde, men den tar desverre litt av fokuset vekk fra flyet. Siter
TOS Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Flott bilete! Såg rett kjekt ut å fly i det været der Siter
Tommy Bernes Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Herlig bilde! Regner med dette er REX, hvilke teksturer bruker du i så fall og hvilke oppløsning er det? Prøver og finne noen skyer som ser flott ut.. Siter
K J Skrevet 12. november 2009 Forfatter Skrevet 12. november 2009 Tak for kommentarer so far! Tommy: Jeg kan ikke huske hvilke textures, da jeg bruger nogle andre nu. Men det er i 4096 HD opløsning. Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Helt nydelig Kristian! har REX selv, og jeg har aldri kommet i nærheten av det der. Selvom min oppløsning står i 4096, + at alt står på i options. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.