Gå til innhold

PC til salgs + deler


Christian Røine

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Selger min stasjonære pc jeg har brukt hovedsaklig til FS9 og FSX. Den kjører FSX veldig bra, generelt er pcen veldig god. Den har vannkjøling på CPU, som er integrert i kabinettet med 2 vifter som kjøler bafler det strømmer vann gjennom. Ellers er det 3 andre vifter i kabinettet pluss 2 i strømforsyningen. Kabinettet er tøft med blå lys inni. Jeg har brukt nærmere 17-18 tusen på denne pcen fra jeg startet å bygge den for ca 3 år siden til den ble som den er i dag for 2 år siden. Det er egentlig synd å selge den men nå står den bare her og da kan jeg like gjerne selge den så lenge det er noe verdi i den. Det er ingen problemer med den.

 

Specs:

 

XFX GeForce 8800GTS 580M 640MB XT GDDR3

 

4x Crucial DDR2 BallistiX PC6400 1024MB CL4

 

MSI 975X Platinum PowerUP Ed., I975X

 

Western Digital Caviar SE16 250GB SATA2

 

Western Digital 10000rpm 35GB

 

Intel Core 2 Duo E6600 Conroe 2.4GHz 4M shared L2 Cache

 

Hiper Type-R 580W Blå, 2 Vifter strømforsyning

 

Thermaltake Hardcano 13 Multi Function

 

Sony DVD-brenner AWG170AB2 IDE OEM

 

Thermaltake Armor LCS kabinett

 

Jeg formaterer den med Windows XP Professional. Evt om jeg bare sletter alt innhold, alt etter ønske.

Pris 5.500 kr

 

Har også to andre deler jeg hadde tenkt å sette inn i denne pcen, men kom aldri så langt.

 

MSI P7N SLI Platinum, nForce-750i SLI hovedkort, selges for 400 kr

 

Intel Core? 2 Duo E8500 3.16GHz, Socket

LGA775, 6MB, 1333Mhz, BOXED w/fan, selges for 400 kr.

 

Prosessoren har vært tatt ut men ikke brukt, hovedkortet ligger fortsatt innpakket med alt i esken.

 

Ta kontakt på 97777961

 

christian.roine@gmail.com

 

For bilder av pcen så kan jeg sende disse på mail, aner ikke hvor jeg kan laste de opp..

 

 

Mvh

 

Christian Røine

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...