Gjest Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Hei. Hvem liker dere best av Boeing eller Airbus? Kan godt ta med hvilket fly dere liker best å. Jeg liker best Airbus. De flytypene jeg liker best er A320, A321, A330, A340 og A380 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Ikkje for å klage men dette temaet har nett vert oppe i forumet... les litt ka som har vert oppe før du legg inn nye innlegg så vil du få meir respons Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Skaatun Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 En kjapp titt tilbake og jeg fant... ... http://www.flightsim.no/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=5&t=005357&p= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Sorry. jeg har ikke sett det før, men takk! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.