Gå til innhold

Får ikke connecta med FSinn?


Anders Moen

Anbefalte innlegg

Hei,

 

har installert FSinn, og følger denne tutorialen (http://www.mcdu.com/media/swf/tuto1vatsim.htm), men når jeg trykker på FSinn knappen skjer det ingenting??

 

Jeg bruker FS9 og Vista.. noen som vet hvordan jeg kan fikse det?

 

 

Har også prøvd dette: http://forums.vatsim.net/viewtopic.php?f=43&t=20466

 

 

Hmm, kan godt hende det er flere mulige løsninger jeg ikke har fått med meg nå, men vet ikke..

 

 

Håper noen har noen forslag! ;)

 

 

Takk :)

 

 

edit:

Og sorry hvis det står noe her på forumet, men har ikke fått til søkemotoren ennå jeg :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anders

 

Hvis du har følgt veiledningen i den siste linken du har angitt så skjønner jeg ikke hva som er galt.

 

Har du sjekket følgende:

 

1.

Innstallert FSUIPC seneste versionen 4.5 helst FØR du innstallerer FSInn og FSCopilot. I drop-down menuen i FS, etter start, ser du valget for FSUIPC hvis den er riktig innstallert

 

2.

Registrert deg på VATSIM og fått ID-nr og passord.

 

3.

Gjort riktig setup i FSInn.

 

Selvfølgelig har du det men det kan være bra med en gjenntagelse.

 

 

Jack J Jackson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, Alexander Lund på forumet fortalte meg at jeg måtte ha v1.3 av FSinn, som forøvrig ikke ligger under downloads (noe den burde, selv om det bare er beta eller noe). Etter litt søking har jeg funnet den, og har også installert

 

Så skal teste seinere. Forhåpentligvis fungerer den

 

En foreløpig takk til deg Alexander :) hehe

 

 

edit:

Skal selvfølgelig rapportere om det fungerer eller ei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da trenger jeg hjelp igjen gitt...

 

Satt akkurat å fly ENGM-EGLL, alt gikk greit, helt til jeg nærmet meg EGLL - jo nærmere jeg kom, jo mer ble jeg disconnecta.. helt til slutt at jeg ble disconnecta og FS klikka...måtte jo skje når jeg nesten var framme

 

Nei, aldri opplevd sånt med squawkbox og tenker jeg går tilbake til det - selv om modellene er styggere

 

 

 

Men takk for hjelp alikevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...