Gå til innhold

ny antenne satt opp på ENBR


Kristian Larsen

Anbefalte innlegg

Nå er midlertidig antenne satt opp på streaming på ENBR

 

Men har måtte bruke feil ohm på kabelen, så dette er en 75 i stedet for 50, dette for å få satt opp antenne raskere.

 

Men i mine ører, så virker den bedre enn pisken som var på i starten.

 

Søkte in VORen på flesland i går, og var en del skurring, men det ble mindre skurring på VORen med ny antenne i dag selv med 75 ohms antenne.

 

I tilleg, så søkte eg over hele flybåndet etter at antennen var satt på, og fikk inn en god del flere frekvenser, har notert meg 7 stk på ca 10-15 min som eg ikke har lagt merke til at eg har fått inn på den før.

 

Men sant skal sies, så er ikke alle like tydelige, og noen har fremdeles litt skurring med seg.

 

Men de som ønsker de kan jo sjekke og se om hører positiv forskjell fra tidligere og til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til den som lytter på ENBR nå.

 

Vis det plutselig faller ut eller blir dårligere.

 

Da skyldes det at hele antennen har blåst bort.

 

lol, for her har det begynt å blåse opp, og antennen er ikke akkurat festet så veldig godt, har bare slått den opp mellom et rør og veggen utenfor stuevinduet siden eg skal skifte den seinere, eller lage en litt bedre når eg får noen andre deler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...