Gå til innhold

STOR TAKK!!!!


Jack J Jackson

Anbefalte innlegg

Hei alle.

 

Jeg ønsker å si en STOR TAKK til Lars Petter og Per-Kristian som tok seg tid i dag for å hjeløpe meg med headset problemene på VATSIM. Lars Petter ringte meg på Skype å spurte hvis jeg trengte hjelp for han satt akkurat på ENGM og det var ikke så mye trafikk. Selvfølgelig takket jeg ja!!!

 

Etter nesten en time konkluderte vi at headsettet virket ok men at det var noe galt med settings i min VISTA. De kunde høre meg "loud and clear" og jeg hørte dem også MEN fra mine hytalere og det var omulig å få lydet ut i headsettet. Jeg endret settings slik at ALLT lyd ble styrt til headsettet MEN alike vel virket det ikke. Nå har jeg litt å styre med for å få det til men hvis noen har noen tips så fyr i vej.

 

Dette beviser atter igjen at dere som er på dette forum er FENOMENALE. Å ta seg tid til en Svensker......

 

Bare for å få det sagt LP og PK... jeg feiret dere med to ekstra pils på puben så for 4 pils (to til meg og en hver på dere) fikk jeg faktisk betale NESTEN 28 NOK!!!!!

 

Ha det godt alle sammen, her er det +28 kl. 22.30.

 

 

Jack J Jackson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...