Gå til innhold

Crucial PC5300 4GB ram til salgs


Anbefalte innlegg

Hallo,

 

Ja som topic sier så har vi 4 GB Crucial PC5300 DDR2 240pins til salgs. De er kjøpt på komplett http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=308362 og koster nye 155.- pr stk. Når jeg kjøpte dem var prisen ca 350.- men tidene endrer seg jo fort nå mht til ram priser.

 

Selges pga bytte til PC8500 ram. Tre av brikkene er ca 4 mnd gamle, den siste bare 2mnd, mao garanti via komplett.

 

Pris .. Tja, hva med 90.- kr pr brikke så betaler mottager porto? (kan vel ikke blir mye i porto hvis vi sender det som brev) ..

 

 

Mvh Nils Eriksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsatt brikkene til salgs, og nå er ramprisene på vei oppover igjen. For to uker siden var prisen ca 140.- når jeg la ut annonsen her var den kr 155.-, og nå er den steget til kr 165.- pr brikke = kr 660.- totalt.

 

Førstemann som slår til nå får disse til kr 270.- (alle 4 GB) INKL frakt. Vi bruker nettbank, og sender med en gang kr er på konto, sender som brevpost og da skal du ha dem innen en dag el to.

 

Som referanse kan jeg nevne Audun Braastad som kjøpte Saitek stikkene av meg, og han fant da også en liten overraskelse i pakken siden han hadde bursdag :)

 

Mvh Nils Eriksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...