Nils Erik Eriksen Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Bare noen få screenshots tatt over Dyess Airforce Base, elsker dette flyet, og er vel det eneste foruten Hercules jeg har av military addons på FSX'en min Siden jeg er så godt i gang, slenger jeg med et par screenshots tatt utenfor Cape Carneval med Hercules; Mvh Nils Eriksen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Bilder tatt uten for hvafornoe? Cape Carneval? Det heter Canaveral, men flotte bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola H. Skjellnan Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Veldig fine bilder! Er dette alphasim sin modell? Bilder tatt uten for hvafornoe? Cape Carneval? Det heter Canaveral' date=' men flotte bilder. [/quote'] Så så... Det var kanskje en skrivefeil? Vi er vel ikke på screenshot forumet for å klage over sånt er vi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Erik Eriksen Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Bilder tatt uten for hvafornoe? Cape Carneval? Det heter Canaveral' date=' men flotte bilder. [/quote'] Jada. Jeg bare ventet på en eller annen som måtte komme med skrivefeil djevelen igjen og forsure miljøet enda litt mer. Men takk for at du likte bildene iallefall. Mvh Nils Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Erik Eriksen Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Veldig fine bilder! Er dette alphasim sin modell? Hei hei, takk skal du ha. Ja, du har helt rett, det er Alphasim sin modell, eller addon kanskje jeg bør si, for det følger med ganske mye. Flyplass, en god del statiske militære modeller (litt artig med så mange på et sted), et brukbart scenery og en del ekstra småsnacks flyet er også Alphasim, en F-5E Tiger II med diverse modeller, bla en fin clean rød og hvit til akrobatikk. Mvh Nils Eriksen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.