Gå til innhold

Flightsimmere i Kr.sund og Molde området?


John Aleksander Moen

Anbefalte innlegg

HEI ALLE SAMMEN!

Jeg har lurt en go del på om det er noen flightsimmere som holder til i Kr.sunds og/eller området...?

jeg er på jakt etter seriøse Flightsimmere( også atc'er), fra Kr.Sund området,som kunne tenke seg å danne en "Flightsim klubb" der man kunne hatt seg et par Fs kvelder i måneden? Dette gjelder også Atc'er.. Er det noen som er interesert så er det bare å ta Kontakt med meg via E-mail: djmakita@frisurf.no ... Convention er jo et ypperlig møte-sted for oss som liker flightsim. Hoved saken er jo det at man er seriøs...er det ikke? [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Så visst det er noen som er intresert...så ta kontakt. PS. USERIØSE HENVENDELSER VIL IKKE BLI SVART.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et fin tiltak og det blir sikkert flere flysimmer-klubber rundt om i landet og jeg anbebefaler å bruke flysimmerlista for å sjekke hvor masnge som bor i ditt lokalområde, ser du mail-adressa så send en forespørsel om flysimmerklubb.

Har gjordt han Dag oppmerksom om å lage en slags greie her på forumet om flysimmerklubber og han syntes det er en god idè.

Dere som planlegge slike klubber bør ha kjente som vet om storskjerm, prosjektører, diverse utstyr etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...