Gå til innhold

MS FF 2 med Saitek X35T


Hans-Henrik Jensen

Anbefalte innlegg

Jeg undrer mig, om Microsoft´s Joystick Force Feedback 2, som jeg allerede har, kan fungere sammen med Saitek´s Throttle X35T? Grunden er, at jeg har brug for nogle flere knapper samt at jeg synes, at X35T "ligger godt i hånden" til Flight-simming. Dog bryder jeg mig ikke om det joystick, X35F, som det bliver solgt sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke sikkert, men jeg tviler på at det går an.

Produsenter av slike komponenter er som regel flinke til å sørge for at de ikke er kompatible med andre produsenters...

(med mindre det er snakk om "standard"-joysticker da)

Ta en kikk her: http://www.suncominc.com" TARGET=_blank>Suncom

Bruker selv F-15SFS stikken og throttlen, og er kjempegodt fornøyd! Stikken (egentlig throttlen) er programerbar slik at hver knapp kan emulere inntil 5 tastetrykk i et. I tillegg har den 4 programbanker slik at man får totalt 4*24 taster på stikka! Pakken kostet ca 1100 kroner, og det synes jeg ikke er allverdens dyrt.... (selv om jeg sannsynligvis skal ha HOTAS Cougar'en når den kommer.

Hilsen Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...