Gå til innhold

Landing ENGM,rwy 1L


Anbefalte innlegg

Det må jeg si var noen veldig fine bilder!

Eh..373?

737' date='glupingen :) [/quote']

 

Hehe, jævlig bra :grin:

 

Forøvrig: Veldig fine bilder, Yngve! :)

En ting jeg liker å se er 737PIC. Nå har jeg ikke den selv, jeg har kun PMDG's produkter, men denne frister så absolutt! Hvordan er den med tanke på bugs, systemsimulasjon og sånne ting? Jeg liker jo veldig godt sånne ting, så denne frister unektelig! Er den tung på FPS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jeg si var noen veldig fine bilder!

Eh..373?

737' date='glupingen :) [/quote']

 

Hehe, jævlig bra :grin:

 

Forøvrig: Veldig fine bilder, Yngve! :)

En ting jeg liker å se er 737PIC. Nå har jeg ikke den selv, jeg har kun PMDG's produkter, men denne frister så absolutt! Hvordan er den med tanke på bugs, systemsimulasjon og sånne ting? Jeg liker jo veldig godt sånne ting, så denne frister unektelig! Er den tung på FPS?

 

 

Olstad, du er veldig godt på bugs og sånt? Hehe:P

 

 

 

Fine bilder! Men det bør være flere fra flight deck!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min smak, så er det alt for lite som ikke funker i PIC. Modelen suger jo i grunn hardt! Men panelet er sånn ca midt på treet! Men de fargene Wilco har valgt er slitsome i lengden, FMC`en funker sånn halveis, en god del der som ikke er simulert :( Så den ligger nært opp mot pmdg. Flygemessig kan jeg ikke si noe om, iom at jeg aldri har flydd en 300/400/500 i real. Men det sies den oppfører seg real.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg liker å se er 737PIC. Nå har jeg ikke den selv, jeg har kun PMDG's produkter, men denne frister så absolutt! Hvordan er den med tanke på bugs, systemsimulasjon og sånne ting? Jeg liker jo veldig godt sånne ting, så denne frister unektelig! Er den tung på FPS?

Tja,bugs.Det er en: disse "jerky turns",når du flyr i LNAV eller HDG HOLD,det kan være irriterende.

Ellers så er det veldig behagelig å fly med denne modellen,da tenker jeg også på lyden,og ikke minst panelet.Veldig oversiktelig og greit.Ikke noe stress.Du har full kontroll.

Jeg har PMDG sin 737 også,lyden og de digitale skjermene virker mer anstrengende,men her er det nok snakk om hva hver enkelt av oss foretrekker.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...