Stian Lingås Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Er det mulig å bruke VATSIM/Squawkbox på en PC men fly med en annen? Synes Squawkbox tar litt my system så hadde vert ypperlig å drive det på en annen maskin enn den jeg flyr med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg spørr om akuratt det samme! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Ja, så lenge den pc`n med fs og squawk box er på nett ilag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 http://www.squawkbox.ca/doc/start/introduction.php Der står det litt, men jeg har hørt at det ikke funker så bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein T. Henriksen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Om du syns SB tar mye systemressurser,så never ever prøv deg på FSInn!! :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.