Gå til innhold

Er det noen som kan hjelpe meg?


John I. Hansen

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp oppgradert Pc'n min med ny Amd athlon 1300 mhz processor og har fått bra framrate sammen med nytt skjermkort og skal egentlig ikke klage men jeg har hørt det går an å endre lydoppsettet i Fs2000 slik en kan få enda bedre Framrate og kunne tenkt meg å prøve det også for å få bedre Framrate i Fs2000 enn det jeg har nå. Hvis det er noen som vet det så er jeg takknemmelig på å få raskt svar

fra dere som vet det.

[image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

John I. Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt forvirret hvor jeg i heletatt skal legge dette i i Fs2000 cfg filen. Det hadde vært fin om du som svarte på innlegget kunne svare på det.

[sOUND]

Channels=1

SamplesPerSec=11025

Jeg vil bare se hvor stor Framrate pr sec jeg vil få selv om jeg med den nye Amd athlon 1300 mhz processor og nytt skjerkort har bra Framrate, men som sagt har jeg lyst til å få enda mere ut at Fs2000.

[image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

John I. Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[sOUND]

Channels=1

SamplesPerSec=11025

Jeg satte dette som siste kolonne i Fs2000 Cfg fila og håper jeg har gjort rett men jeg merket ikke noen forskjell på noe i Framrate men det gjør i grunnen ikke noe for etter jeg oppgraderte Pc'n min så har jeg god Framrate men med tyngre fly så kunne det vært gøy å hatt enda bedre Framrate pga Framraten synker ved tyngre fly som krever mer av maskinen.

John I. Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...