Stian Alexander Hoddevik Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Er filbiblioteket nede igjen eller?? Syns eg såg et innlegg her om dagen der det stod at dette var ordnet.. Fleire enn eg so har problemer her?? Passa jo jævla bra no når eg drive å legge inn igjen simulatoren då men.... Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Quote: Forsiden til fs.no Filbiblioteket nede 12. Februar 2007 Filbiblioteket vill være nede denne uken grunnet utskifting av maskinvare. Vi beklager dette, men håper å få tingene i gang igjen til helgen. Har samme problemet... Siter
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Skrevet 14. februar 2007 [*********] og... eg trenge siste Norway Airports m updates.. alt eg trenge.. nåken so har denne liggande og kan smekke avgårde på mail til meg?? mail adressa mi er sahoddev@tele2.no Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.