Gå til innhold

En liten observasjon til FS2002


Tom Inge Dalheim

Anbefalte innlegg

Det er vel en slags milepæl når Microsoft for første gang i lanseringen av sin flysimulator ikke reklamerer med: X antall flyplasser, X mer enn tidligere versjoner. Da har man vel nådd det perfekte på dette området, hvis det da ikke er mange tusen flere flyplasser i verden som MS har gått glipp av i FS2000.

Og kanskje man i framtiden vil komme til å se dette:

300 fotorealistiske flyplasser, 10 ganger mer enn forrige versjon.

Og så i neste:

3000! nye fotorealistiske flyplasser...

og så kanskje om noen år: ALLE flyplassene i verden fotorealistiske!!! Det hadde vært noe! Man kan jo bare håpe, framtiden er fantastisk dere!

MVH Tom Inge Dalheim [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aller helst ha sett:

Du trenger bare 600MHz for å få en framrate på > 20.

Jeg synes personlig at M$ burde konsentrere seg om "motoren" i FS2002 for å få denne kjapp å feilfri. Flyene, flyplassterminaler etc. er det ingen av senior-FS'erne som vil bruke uansett. 3.-parts free og payware vil lage fly og scenery som er så gode at man vil foretrekke dem. Jeg håper også på at fly og scenery vil bli kompatible med FS2000. Hvis dette ikke er tilfelle, så vil utviklerne gå lei, og utvalget bli mindre. Forøvrig synes jeg det var OK at M$ hadde med scenery for hele kloden, samt rullebaner. Lurer på om M$ har med Gardemoen denne gangen??

Ventende

Egil Johnsen

Men vi får vente å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...