Gå til innhold

Settings - Traffic


Ronny Nilsen

Anbefalte innlegg

Settings - Traffic.

 

Er det riktig at når man logger på vatsim så er det like mange fly og se på flyplassene som når man er offline.

Trodde bare de fly som var logget på vatsim ville være synlige.

Hvis det er slik hva er det som styrer de fly som er styrt av settings traffic hvor stor aircraft densitty i %.

Hvis settings på slider er 100% så er den det uansett om jeg er logget på eller ikke.

Har en følelse av at dette ikke er riktig, da jeg heller ikke kan se andre fly som etter servinfo skal være på respektiv flyplass som jeg går innpå dette for å følge med på hvordan dette foregår.

Pålogging går helt greit uten problemer velger IP etter ønske eller har dette noe og si? hvilken server som brukes.

Blir registrert av servinfo når jeg logger inn på vatsim. Når flight plan er ferdig laget og sendt så blir det registrert på servinfo.

Kommer ikke videre og det er synd for dette virker veldig ok og holde på med.

Når jeg sier at jeg ikke ser andre fly som er logget på så tar jeg det også ut fra en episode på EHAM da en annen pilot tok kontakt og lurte på om jeg ikke så han, holdt på og fly han rett ned på app.

Han måtte ta en goaround da jeg presset meg inn.

Det skal jo ikke være slik.

Fikk fortalt at dette var første tur online ut i verden så tok han den fint.fikk lykke til så det var en "!happy ending" på den

 

Hilsen

Ronny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva menes med tilkobblet multi session, er det ikke tilstrekkerlig og være tilkobblet vatsim server.

prøver og legge inn de forskjellige IP adresser som er til de forskjellige serverene i europa, IP adresser er hentet fra vatsim sin server liste.

Eneste session som jeg klarer og kobble til er flightsim.no sin session.

Det er vel ikke den da det virker helt feil.

flyene som ikke skulle være der ble borte så der fungerte det.

 

MVH

Ronny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...