Gå til innhold

Er det noen som har handlet på Justflight?


Erik Karlsen

Anbefalte innlegg

Hei Erik

Jeg har ikke kjøpt downloadbare produkter på JustFlight, bare CD'er. Har derimot en del erfaringer med å kjøpe software på andre nettbutikker.

Er litt usikker på hva du mener med to koder. Skriver derfor dette utfra egene erfaringer.

 

Vanligvis får jeg bare en kode. Noen ganger må jeg skrive email og en kode. Felles for alle nettkjøp er at jeg får en mail. Denne må du lese grundig (i og med at den bruker å inneholde de opplysninger du trenger for å låse opp programmet som du kjøpte). Mailen kommer som regel etter noen minutter. Av og til kan det ta opp til 24 timer. Det vil du vite når du leser dette iom. at innlegget ditt er noen dager gammelt.

 

Hvis du ikke har mottatt noen mail, så kan du ha skrevet mailadressen din feil. Da bør du ta kontakt med JustFlight for å sjekke om den mailadressen som dem har stemmer.

 

Men sjekk først på supportsidene og les evt. FAQ'en. Det kan hende at den første koden er mailaddressen din. Det er bestandig lurt å sjekke om det står noe i mail, FAQ eller i supportforum før man selv tar kontakt.

 

Jeg har tatt kontakt med JustFlight en gang, og de var veldig behjelpelig. Har ingen dårlig erfaring med å få hjelp (forutsagt at man leser email, FAQ og forum først).

 

Beklager at jeg ikke kunne være mer spesifikk

Egil Johnsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...