Roald Hansen Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Mai-utgaven av Airliner World (side 18) trigget meg - en 767-205ER mellom USA og UK. Serienummeret avslører at det er gamle "Harald Hårfagre" LN-SUV . Den ser slik ut nå. Mer om selskapet MAXjet Airways. God plass - konfigurert i all-business med 102 seter. Det som er litt forvirrende er at Airliner World bruker ER-betegnelsen. Michael, sjekker du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Henrik Eriksen Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 I følge Aerotransport Databank er det LN-SUV som nå er hos MAXjet. Maskinen har tydeligvis vært innom mange selskaper, det er listet opp bl.a. VARIG (PP-VNL), TACA (N767BE), Thomsonfly (B-BNAX), Trans World AL og Gulf Air(N650TW - converted to 767-205) og Aero Continente (OB-1758). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Serienummeret avslører at det er gamle "Harald Hårfagre" LN-SUV . I følge Aerotransport Databank er det LN-SUV som nå er hos MAXjet. Hallo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roald Hansen Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Michael, jeg har funnet svaret. Den ble konvertert til ER da den kom til TWA i oktober -87 og fikk reg N650TW. Jan Henrik; jeg lurer også på om du finner noe som ikke stemmer i det jeg skrev i starten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.