Gå til innhold

Skummel søndagstur...


Are Barstad

Anbefalte innlegg

Jeg lagde en adventure i dag som nesten ga meg hjerteinfarkt! "" Se om du greier den... hvis du har godt hjerte. Jeg greide den på 17 minutter men det kan ta mye lengre tid dersom du er usikker. Alt er klart inkludert en ferdiginnstilt GPS.

 

Jeg anbefaler å fly fjorden til høyre etter take-off. Etter det må du finne det best egnet stedet å fly mot destinasjonen...

 

Her er oppgaven (jeg skrev det på Engelsk da det er språket jeg snakker hjemme):

 

Two hunters lost their boat while on a weekend trip. They are now stuck in bad weather and have radioed for help. You just landed and were able to get them into the Caravan. But both of them are showing signs of hypothermia and they need to get help as soon as possible. You will fly them to Mount Cook airport (NZMC) where they will get medical assistance.

 

Mountain flying is extremely hazardous - particularly in this area.

 

Her er filen (den er virussjekket):

 

New Zealand Rescue

 

[image]http://www.norlogic.com/Wild Adventures/NZ1L.jpg[/image]

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...