Martin Flikkeshaug Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Heisann.. Etter skoleslutt skal jeg ut av Norge, altså på ferie. Fikk veldig lyst til å reise til St. Maarten men finner ikke noen god pris for 3 personer(1 voksen og 2 ungdom) og hotell i 8 dager(eller er det for lite?) Opphold på St. Maarten i dager så det blir sikkert 10 reisedager. Noen som kunne finne noen fine tilbud, men jeg bor i trondheim så jeg må vel til oslo uansett først? Kunne tenkt meg å sitte på med 747 bare så dere vet det.. På forhånd TUSEN TAKK!! Hpåer dere kan hjelpe meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 www.klm.com gir deg en flott oversikt over pris, datoer og flytyper på reisen Oslo-Amsterdam-St. Maarten. KLM er absolutt det beste flyselskapet around, reiste selv med dem. Da får du fly med en 737-3/4/8/9 til Amsterdam og mest sannsynelig B744 over til TNCM. Når det gjelder hotell på St. Maarten bør du ha fiksa dette på forhånd da passkontrollen er striks på å vite hvor du skal bo. Et hotell som ligger en veldig kort gange fra stranda, med god standard og flott utsikt mot flyplassen og stranda, er hotellet på Maho Beach: http://www.mahobeach.com/ Her er det også WLAN tilgjengelig. Ellers, et lite søk i Google på Hotels St. Maarten gir meg blant annet denne siden: http://www.sxmtravelguide.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hei Martin! Hvis du skal reise med fastplass, så anbefaler jeg deg det samme som Eirik anbefaler - KLM -. Det er absolutt enkelt, og så er det jo alltid spesielt å ankomme i en 747 Du har tre ruter som jeg kan anbefale: Continental: Gardermoen - Newark Newark - St. Maarten KLM: Gardermoen - Amsterdam Amsterdam - St. Maarten Air France: (går alle dager utenom torsdag!!) Gardermoen - Paris Paris - St. Maarten Jeg anbefaler deg å velge den billigste av disse tre... synes dette er de enkleste måtene å komme seg ned dit! Når det gjelder hotell, så overnattet jeg her: http://www.royalislander.com/ Det er et hotell hele min familie (3.stk) betalte 2000,- kr for (7 dager) Vi sov i en leilighet i "La Plage" bygningen Du får bare spørre hvis det er noe, jeg skal skrive et nytt innlegg senere om hvordan St. Maarten er, og hva du bør besøke der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Det er et hotell hele min familie (3.stk) betalte 2000,- kr for (7 dager) Vi sov i en leilighet i "La Plage" bygningen Var det pr. Pers eller for alle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Det var for alle sammen totalt (vi er medlem i Interval Internation, derfor får vi det så mye billigere ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Ok.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.