Per Arne Jacobsen Skrevet 6. september 2000 Del Skrevet 6. september 2000 Hei Lurer på hva jeg må gjøre for at acrobat reader skal startes når jeg dobbelklikker på pdf filer ? Hos meg starter filene i Wordpad og det blir jo helt feil ------------------ Per Arne Jacobsen Callsign: VBX-108 perarne@jacobsen.cc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf A. Vaglid Skrevet 6. september 2000 Del Skrevet 6. september 2000 Du må nok assosiere .pdf filene med acrobat. Trykk på en .pdf fil med shift + høyre museknapp og velg åpne i... og så kommer det opp en comboboks der du velger adobe acrobat og krysser av for "åpne alltid .pdf filer i dette programmet". Voila. Du kan jo evt. installere acrobat på nytt eller gå inn i explorer -> vis -> alternativer og velg fanen filtyper og fikle litt der. mvh Rolf A. Vaglid varo@online.no [Endret av Rolf A. Vaglid 06-09-2000.] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Arne Jacobsen Skrevet 6. september 2000 Forfatter Del Skrevet 6. september 2000 Takk for svaret ------------------ Per Arne Jacobsen Callsign: VBX-108 perarne@jacobsen.cc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.