Gå til innhold

Helikopter Sim (en slags anmeldelse)


Anbefalte innlegg

Heisann. Igår var jeg innom Free Record Shop, og fant et spill som jeg synes så morsomt ut. Det var en helikoptersim som het Search And Rescue av Interactivision. Spillet er fra 1997, og har relativt god grafikk. Prisen var det ikke noe å si på kr.59.50 Og det var faktisk ganske så artig. Men jeg fant fort ut av at det er en ganske så annerledes oppgave å fly helikopter, enn det er å fly - favorittflyet mitt - Twin Otter (eller helikopter i FS5 for den saks skyld). Det har blitt mange krasj, og de er meget dramatiske med røyk og flammer.

Eneste drawback er sceneryet, som består av et kvadratisk "kart" og er ikke så veldig variert (snø/sand/vann/grønt), og ganske så lite i utstrekning.

Mange fine fugler å velge i, Sea King, Sea Knight, Bell Jet Ranger, Skycrane m.fl. (12 totalt) Men ingen mulighet for å hente inn flere :-( Så jeg tror ikke dette spillet lever så lenge hos meg. Men et hyggelig bekjentskap for en billig penge var det.

------------------

-------------------------

Simen T. Taraldsen

simen@taraldsen.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...