Erlend Halvorsen Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg lurte bare på om det er medlemmer å få visst eg lager VA Danish Air Transport? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 DAT VA er allerede påbegynt, og det ser riktig så bra ut! Det er Nicklas Bak Pedersen som jobber med det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Halvorsen Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Stilig!...URL? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Nettsiden er ikke på nett akkurat nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Bak Pedersen Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hey Jeps, jeg er igang med DAT va .. Vi er tæt på at være færdige, men vores software (ligesom SVATT), og ACARS/Datalink, er stadig under opbygning.. Vi laver tre divisioner i DAT Va, Rute, Cargo, Charter. Cargo og Charter turene, vil blive opdateret hver måned, så der hele tiden er, nye flight's at begive sig ud på Jeg er igang med, at kigge på Webhoteller, så lige nu ligger hjemmesiden her: http://nicklasdat.frac.dk/Index.htm Serveren er desværre nede i øjeblikket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.