Gå til innhold

Beskrivelse av landing/letting


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei

Da jeg har fulgt dette forum i lang tid, har jeg forstått det slik at det er mange svært kompetente flygere som deltar her. I tillegg har jeg lagt merke til at de aller fleste, om ikke alle er rene forfattere.

Da jeg aldri har blitt noen god flyger selv (etter min mening), så spør jeg om en av dere på dette forum kan tenke seg å beskrive en landing i FS 2000 pro med et bestemt fly (f eks Dash 8 med panel nedlastet herfra) på en eller annen flyplass i Norge (f eks Bodø rw 8). Jeg tenker her på alt fra instillinger/konfigurereinger av flyet med propeller, hastighet o.l. Man må gjerne benytte autopilot et stykke inn, kanskje helst lage to forskjellige beskrivelser en med og en uten autopilot. For å be om ennå mere, så kunne jo det samme vært beskrevet med en B737. Det er imidlertid viktig at man får vite hvor man kan laste ned fly/panel som er benyttet i beskrivelsen.

Det kan høres ut som om jeg ber om meget, og det gjør jeg sikkert, men jeg er helt sikker på at det er mange som vil bli glad for slik hjelp.

På forhånd takk

Steinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...