Stian Nilsen Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Hei hei, skulle melde meg inn i VACC Norway for at jeg skulle bli ATC, men det fant jeg jo ikke utav hvor det var så kan noen fortelle meg hvor jeg gjør det? Siter
Jan Kristiansen Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 På vACC Norge Under Medlemskap - Klikk på Membership Application form. Fyll ut Siter
Stian Nilsen Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Skrevet 4. januar 2004 Ja, men de knappene dær nede funker ikke Siter
Stian Nilsen Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Skrevet 4. januar 2004 Og user detail funker heller ikke, hehe bare til informasjon Siter
Gjest Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Ja, men de knappene dær nede funker ikke Og user detail funker heller ikke, hehe bare til informasjon Begge deler funker helt fint her. Hvilken browser bruker du? Siter
Stian Nilsen Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Skrevet 4. januar 2004 Vanlig browser. Tror jeg. Hvordan finner jeg ut av det da? Siter
Stian Nilsen Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Skrevet 4. januar 2004 jeg bruker internett explorer hvis det er noe hjelp! Siter
Eirik Sørensen Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Sannsynligvis har du slått av bruk av Java. Gjør følgende: 1. Fra Internet Explorer, velg "Tools" og deretter "Internet Options" (evt. "Verktøy" og "Internett innstillinger" for norsk versjon) 2. Velg "Security"/"Sikkerhet" og for sonen "Internet" velger du "Custom Level..."/"Brukerdefinert" på norsk? 3. Sjekk hva som er valgt under "Microsoft VM" -> "Java permission". I vanlige tilfeller bør denne settes til "High safety". Hilsen Eirik Siter
Stian Nilsen Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Skrevet 6. januar 2004 hmh kom ikke noe lengere med det Siter
Eirik Sørensen Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Hvilke innstillinger hadde du fra før? Restarted to IE? Siter
Stian Nilsen Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Skrevet 6. januar 2004 Jeg hadde vel alt på standard Siter
Stian Nilsen Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Skrevet 6. januar 2004 Du har ikke noe veldig lyst til å ta det på Messenger? [Fjernhjelp] Siter
Asbjørn Tveit Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Hmm.... lurer på om du har Microsoft Virtual Java machine jeg.... denne ble tatt bort i windows xp grunnet strid mellom Sun og MS om jeg har lest rett... du kan prøve å laste ned Java her: http://www.java.com/en/download/windows_automatic.jsp Siter
Stian Nilsen Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Skrevet 6. januar 2004 Joda gikk ann å registrere seg på vaccn nå, men går fortsatt ikke ann å finne ut hvor mange timer jeg har flyvet Siter
Eirik Sørensen Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Sjekk "Users online" i menyen hos VACC Norway, deretter velg "Users statistics". Siter
Stian Nilsen Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Skrevet 7. januar 2004 Nei jeg fikk farsken ikke til det heller Siter
Stian Nilsen Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Skrevet 8. januar 2004 WARNING: You need to enable cookies in your browser and firewall settings to access statistics pages. Please check also that your browser cache settings is on "automatic" Må jeg gjøre for at nummeret skal bli rikti (tror jeg) å hva skal jeg gjøre da? jeg har null peiling på AKKURAT det der Siter
Stian Nilsen Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Skrevet 9. januar 2004 Ja nå fikk jeg til alt sammen. . . Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.