Gå til innhold

"Unable to join game" error

Lars Frederiksen

Anbefalte innlegg

Det er efterhånden lykkedes mig at starte en FS multiplayer session. Jeg starter HostSB op og går ud af FS2004.

Starter så SquawBox op og når fint frem til winduet med overskriften "SquawBox Multiplayer - Multiplayer Games". Her ses som forventet kun en enekelt session i listen, nemlig "SBRelay - SquawBox2 (1/814)". Jeg trykker så på den nederste knap til venstre kaldet "Join" men efter 10-20 sekunder får jeg fejlmeddelesen "Unable to join Game". Jeg trykker fejlmeddelsen væk med [OK]og lukker derefter "SquawBox Multiplayer" vinduet med [Cancel]

Nu sker der det at SquawBox's splashscreen kommer frem og jeg kan tilsynedladende starte SquawBox op med knappen forneden "Click here to get into action".

I FS2004 ser jeg nu i HostSB at SB tilsyneladende er startet. Jeg trykker via menu "Connect" og får følgende skrift frem med blå skrift på mørkegrå baggrund: "[Private] server: onto any of the VATSIM.net server".

Jeg udfylder flightplan og tilbage i FS2004 står der nu med grøn skrift "Flightplan sent".

Efter noget tid står der så: BLX375:340

Jeg vil gerne spørge om dette her tyder på at jeg har korrekt forbindelse?

Hvorfor får jeg fejlmeddelelsen "Unable to join game" når SB har søgt efter en session?

mvh

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har set på Simclients.com's forum at mit problem kan skyldes at porten til DirectPlay (1900) ikke er åben. Jeg har nu kontaktet min router og tilskrevet port 1900 min interne IP-adresse (fundet vha "ipconfig" i DOS-prompt), men fejlen er der uændret.

Det er efterhånden MEGET IRRITERENDE at tingene ikke fungerer og at man skal bruge tid på installationsproblemer frem for flyvning on-line (det var jo ikke just meningen). Men OK - med computer findes der jo i sidste instans en logisk forklaring på tingene, og den dukker vel op på et tidspunkt.

Lars ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...