Gå til innhold

Hva anbefaler du at jeg kjøper?


Jarle Kristiansen

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg bruker nå en bærbar. Men etter at jeg fikk meg FL2000 er denne helt ubrukelig.

Siden jeg har lite peiling på dette med video/skjermkort kort, 3D, Flight stikke osv. så kanskje noen av dere har noen gode kjøps råd.

Jeg ønsker en maskin/programvare som gjør at sim flyging blir mye bedre enn det jeg har i dag med min bærbare.

Trenger også headsett, pedaler og stikke.

Hva bør jeg passe på og hva bør jeg kjøpe??

------------------

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker en maskin som en annen har bygd for meg, så jeg er ikke sikker på hva den er, men den har 700mHz og har voodoo3kort.Det fungerer skikkelig bra. Det eneste gode rådet jeg kan gi etter egene erfaringer av stikke, er at jeg bruker logitech wingman forcefeedback

den er skikkelig bra. Den er stor med godt gripetak og den har kommet til topps i mange tester har jeg sett. og den har USB og seriellport så hvis du ikke har usb på bærbaren din, kan du gjøre som meg. hvis du er ute å reiser, så innstaller FS98 på bærbar og FS2000 på stasjonær, det har jeg gjort

Vennlig hilsen

espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Originally posted by Flemming H. Larsen:

Da jeg købte FS2000 havde jeg en AMD K6-2 350MHz med RIVA TNT 16MB og 64MB RAM. Det var langsomt. For langsomt!.

Kort tid efter fik jeg 128MB RAM. Da hjalp enormt! Efter den sidste patch er kommet, er det blevet ganske acceptabelt.

Tip til alle: Stil cache scenery i "Scenery library" til ca. 500MB i stedet for 50MB. Det hjælper på framerate. Jeg har også fået 40%-50% bedre framerate efter jeg tog skyggerne væk igen.

 

Bra tips!!!!!!!!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg købte FS2000 havde jeg en AMD K6-2 350MHz med RIVA TNT 16MB og 64MB RAM. Det var langsomt. For langsomt!.

Kort tid efter fik jeg 128MB RAM. Da hjalp enormt! Efter den sidste patch er kommet, er det blevet ganske acceptabelt.

Tip til alle: Stil cache scenery i "Scenery library" til ca. 500MB i stedet for 50MB. Det hjælper på framerate. Jeg har også fået 40%-50% bedre framerate efter jeg tog skyggerne væk igen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...