Gå til innhold

Rullebanen tar form


Ådne Lie

Anbefalte innlegg

 

Det er sikkert noen av dere som er spent om hvordan det gåt med utvidelsen av rullebane på Haugesund lufthamn. Jeg flyr nesten hver helg derfra så jeg ser forrandringer. Sist helg så kom det enda en grave maskin så nå er det 5-6 stk der. Og det er utrolig hvor fort de gjør det. En kan se store forrandringer, og den begynner å ta fasong. For to uker siden hørte jeg et digert smell. Det var en salve som gikk av. Det er var skikkelig stort, så det er enorme store mengder med dynamitt som brukes. Det er noen monstre av maskiner som er der.

 

Det jeg reagerte på når jeg så den nye maskinen på lastebilen på fredagen var farten. Den hadde følge bil foran seg, men du verden for en fart ute på rullebanen. Sikkert 60km/t. Bare borte 5-6 min før den kom tilbake etter å levert gravemaskinen. Og bare ca 10 så landet Ryan Air. Ble forsinket med 4 timer pga en del i halen på flyet så måtte byttes så jeg fikk sett nok fly. Koselig det. Også enorme områder med skog er hogget bort. Så en kan tydelig se store forrandringer.

 

Ådne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...