Gå til innhold

Treg server hos Flightsim.no


Adrian West

Anbefalte innlegg

I kveld har jeg lastet ned den nye oppdateringen til Norway Airports. Filen er 7,5 MB, og det tok meg halvannen time selv om jeg har bredbånd. For det meste kunne jeg laste ned bare 1,5 KB/sekund eller mindre, og ofte skjedde det ingenting. Dette er jo elendig! Er det kanskje et problem med serveren?

 

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Jeg har nemlig nettopp kommet tilbake fra 2 uker på Mallorca, så jeg fikk ikke lese om dette før.

 

Jeg forstår det ikke helt. Jeg er jo i England, så jeg forstår at linjehastigheten til meg blir mindre. Men jeg har aldri hatt problemer med nedlasting av filer fra FS.no før. Jeg har nettopp fått bredbånd med Tiscali her i England - jeg forstår ikke hva problemet skal være med Tiscali (se innlegget for et par uker siden som du nevnte) - kan noen kanskje forklare? Men selv med min gamle "smalbånd" ISP har jeg i det siste hatt problem med å laste ned sider på FS.no - det har gått veldig tregt. Jeg har ikke prøvd å laste ned den samme fila med den gamle ISP, men jeg tror ikke det har noe med Tiscali å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det jeg ikke skjønner er at jeg som bor i norge, lastet ned med 100kb/s tidligere, har kun 1kb/s nå... Har sendt mail til Tiscali for å høre om dette, men har ikke fått svart... Kjørte "trace route" og da fant jeg ut at jeg ble routet til tyskland og tilbake ene gangen, og til amerika og tilbake andre gangen... Hvorfor de har plutselig begynt å gjøre det er meg ukjent..

 

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...