Gå til innhold

Il-2 Sturmovik


Sindre Grut Hilstad

Anbefalte innlegg

Er det noen ved forumet som er kjent med, evt. eier Il-2 Sturmovik? Er noen interessert i å diskutere denne simulatoren, evt. opprette et eget delforum for Il-2?

På grunnlag av min relativt begrensede erfaring med demoversjonen anser jeg meg selv som berettighet til å hevde at Il-2 representerer et svært høyt nivå som simulator; svært god grafikk, lyd, relativt god flight model, stor underholdningsverdi for interesserte etc.

 

Jeg anser det som en naturlig selvfølge dersom en større andel av forumets medlemmer allerede er innvidd med Il-2, og at denne høykvalitetssimulatoren har vært gjenstand for tidligere diskusjon ved forumet. Jeg er imidlertid også av den oppfatning at noen medlemmer ikke er tilstrekkelig introdusert med Il-2, bl.a. på grunn av fraværet av et eget delforum for denne bemerkelsesverdige simulatoren. Jeg vil følgelig anbefale umiddelbar anskaffelse av demoversjonen av Il-2.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...