Gå til innhold

Verden rundt


Tom Inge Dalheim

Anbefalte innlegg

Hey.

Inntil for noen måneder siden mens vi ennå bare hadde fs98, fløy jeg for det meste i Norge med Norway98, og var kjempefornøyd med det Samtidig foretok jeg en jorda rundt reise for å se verden. Og som sagt var jo denne fs98-verdenen ganske tam og ukorrekt, så det var i grunnen ganske kjedelig.

Men etter at fs2000 kom i hus, har jeg derimot lagt vekk Norge til fordel for verden. Akkurat nå holder jeg på med en ny jordomseiling fra to forskjellige utgangspunkt, en tur som er mye mer omfattende. Nå er jeg ferdig med å fly Tyskland og Togo(ja, Togo i Afrika) rundt, har vært innom disse landenes største byer og flyplasser, og skal nå fortsette til henholdsvis Nederland og Nigeria. Spesielt Togo-rundt turen var artig. Her var det så mange rare flyplass-navn, at jeg har vanskelig for å uttale dem. Samtidig er jo menneskene i Togo sikkert like stolte over sine flyplasser som vi er over Gardermoen, Sola, Værnes osv.

Fs2000 setter virkelig ting i perspektiver, noe som er sjeldent for et pc-spill. Så jeg anbefaler dere til å forlate Norge et øyeblikk og oppdage den store vide verden. Det er både lærerikt og morsomt.

Hilsen Tom Inge, en globetrotter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...