Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet
This post was recognized by Robert Hulthin!

Kjetil WombiiActual was awarded the badge 'Helpful' and 10 points.

"Fortjener litt extra for det du gjør for oss"

Oslo photogrammetry, nytt DEM, nye bilder, nye flyplasser!

Men det jeg er mest glad for at endelig er annonsert:

image.png.99f98fd3cde1dcb984415cb321beecb1.png

image.png.e59226ecb34ed2e10ecf1b36c0a6219c.png

Skrevet

Detta blir bra. Nordics world updaten var by far den dårligste og minst gjennomførste world updaten, så på høy tid at de fikser Norden.

Virker som de har fikset is på havet, og har gjort om på hvordan snø oppfører seg på vinteren så det forhåpentligvis ikke dekker alt av lyse overflater. (Dette kommer med SU14)

Skrevet
  • Forfatter

Jeg snakket også med Jörg om problemene med SU11 snødekkefiksen i Köln. (Harde kanter på snørydding på alle bakketeksturer der det skal være gradvis falloff).

Skrevet
  • Premium Medlem

Lurte på om det var din Leknes, ja! Men tenkte at det kunne vel ikke stemme. Men det gjorde det. Grattis! Gleder meg :)

Skrevet

Gode nyheter! Gratulerer med bidrag, Kjell!

Kudos til Asobo for å ettergå tidligere feil/mangler. 

Noen ide om timeframe på release?

Skrevet

Høres ut som at det skjer noe med snø og is problematikken f.o.m neste sim update..

Skrevet

Siden Leknes alleredes finnes som freeware, så tenker jeg det hadde gjort seg med et bra Hasvik scenery..

Bra vi får Mo i Rana👍

Endret av Siggen

Skrevet
  • Forfatter

Takk for hyggelige ord. Det var en stor lettelse at det endelig ble annonsert. Håper dere blir fornøyde med resultatet. Kommer til å opprette en tråd på den når jeg kan snakke om den. Tar da gjerne imot tilbakemeldinger på ting som kan korrigeres.

6 timer siden skrev Siggen:

Siden Leknes alleredes finnes som freeware, så tenker jeg det hadde gjort seg med et bra Hasvik scenery..

Bra vi får Mo i Rana👍

Jeg er åpenbart inhabil i denne saken, og dette er min svært personlige mening, men ENLK freeware har altfor mange unøyaktigheter for meg. Hasvik freeware fra den andre Kjetil er mye bedre https://flightsim.to/file/3736/hasvik-airport-enhk. Gleder meg veldig til å se Gaya's Mo i Rana! Håper de har fått med lead-in/circling lights.

Skrevet
13 minutter siden skrev Kjetil WombiiActual:

Takk for hyggelige ord. Det var en stor lettelse at det endelig ble annonsert. Håper dere blir fornøyde med resultatet. Kommer til å opprette en tråd på den når jeg kan snakke om den. Tar da gjerne imot tilbakemeldinger på ting som kan korrigeres.

Jeg er åpenbart inhabil i denne saken, og dette er min svært personlige mening, men ENLK freeware har altfor mange unøyaktigheter for meg. Hasvik freeware fra den andre Kjetil er mye bedre https://flightsim.to/file/3736/hasvik-airport-enhk. Gleder meg veldig til å se Gaya's Mo i Rana! Håper de har fått med lead-in/circling lights.

Jeg bøyer meg i støvet, du er eksperten!!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …