Skrevet 19. desember 2008 16 år Ville bare ønske alle her inne en flott jul og et godt nyttår. julebrus,en er i hus og kjærring og unge er hjemme så blir en no flight jul dette året. Ok da kanskje litt BS etter at julebrusen er i virksomhet og fruen har sovna
Skrevet 19. desember 2008 16 år GOD JUL og GODT NYTTÅR! Vi ses på Kvernberget i kveld, og på Fornebu på søndag Håper alle får en herlig jul!
Skrevet 19. desember 2008 16 år God jul og godt nytt flyår Håper alle for noe som er relatert til fly til Jul
Skrevet 19. desember 2008 16 år Merry Xmas! Har 27 glassflasker med Hamar's Julebrus nede i kjeller'n :grin:
Skrevet 19. desember 2008 16 år Har 27 glassflasker med Hamar's Julebrus nede i kjeller'n :grin: *Hamar og Lillehamer* har en del av de jeg å God jul og godt nyttår!
Skrevet 19. desember 2008 16 år Har 27 glassflasker med Hamar's Julebrus nede i kjeller'n :grin: *Hamar og Lillehamer* har en del av de jeg å God jul og godt nyttår! Nei nei nei gutta, det er Borg julebrus som gjelder :grin: Uansett, god jul til alle!
Skrevet 19. desember 2008 16 år Fröhliche Weihnachten Julas mål; Bli den nye julebruskongen - drikke 700 liter i romjula (særlig :whistle:)
Skrevet 19. desember 2008 16 år Er det lov å være flere på den rekorden - sammarbeid? :grin: God Jul til alle her, hilsen meg og stabbursnissen (den eneste i bygda) på Vaula!
Skrevet 20. desember 2008 16 år Vil forresten si at den Juleklokka og snøen som er lagt opp i headeren gjorde sånn at jeg kom i jule stemning
Skrevet 20. desember 2008 16 år God jul alle sammen! Her er et julespill for de som kjeder seg: Imba winterbellzgame!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.