December 19, 200816 yr Ville bare ønske alle her inne en flott jul og et godt nyttår. julebrus,en er i hus og kjærring og unge er hjemme så blir en no flight jul dette året. Ok da kanskje litt BS etter at julebrusen er i virksomhet og fruen har sovna
December 19, 200816 yr GOD JUL og GODT NYTTÅR! Vi ses på Kvernberget i kveld, og på Fornebu på søndag Håper alle får en herlig jul!
December 19, 200816 yr Har 27 glassflasker med Hamar's Julebrus nede i kjeller'n :grin: *Hamar og Lillehamer* har en del av de jeg å God jul og godt nyttår!
December 19, 200816 yr Har 27 glassflasker med Hamar's Julebrus nede i kjeller'n :grin: *Hamar og Lillehamer* har en del av de jeg å God jul og godt nyttår! Nei nei nei gutta, det er Borg julebrus som gjelder :grin: Uansett, god jul til alle!
December 19, 200816 yr Fröhliche Weihnachten Julas mål; Bli den nye julebruskongen - drikke 700 liter i romjula (særlig :whistle:)
December 19, 200816 yr Er det lov å være flere på den rekorden - sammarbeid? :grin: God Jul til alle her, hilsen meg og stabbursnissen (den eneste i bygda) på Vaula!
December 20, 200816 yr Vil forresten si at den Juleklokka og snøen som er lagt opp i headeren gjorde sånn at jeg kom i jule stemning
December 20, 200816 yr God jul alle sammen! Her er et julespill for de som kjeder seg: Imba winterbellzgame!