Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Flightsim.no

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hans Fredrik Sunde

Medlem
  • Joined

  • Last visited

  1. Jo høyere oppløsning du har på skjermen, jo større bilder skal du kunne ha på skjermen uten å scrolle...i teorien Prøv å skru opp skjermoppløsningen
  2. Takk for tipset
  3. Mange rykter ute å går Jeg har ikke hørt at de skulle bruke A330'n... jeg har hørt at de skal bruke Combi-version av A380... (lite trolig) Har også hørt at Virgin Atlantic skulle starte Long Haul fra OSL (da de har vært på utkikk etter nye baser i resten av Europa)... !!!RYKTER, TROLIG IKKE SANT!!! Burdde ikke SAS flytte Internationale ruter fra ARN til OSL? Vi har jo gått forbi dem... Ruter til Kina fra GM ville vært no, da 102 000 normenn reiser ditt vært år
  4. Får da minne om at det er en DHC 8-400 for salg på Aircraft Marktet
  5. Kjempefint Har ikke postet her ennå om mitt nye flyselskap, men det heter EC Air (East Coast Air) (EC = Easy :grin: ) Har en DOC på ca. 1 400 000, og det er kun med de to MD'ene Jeg er plassert i Atlanta, og har flygninger til de fleste store byer, utenom NY, for det har jeg ikke nok kapasitet til. Dessverre ligger jeg nederst på rankingen siden jeg nettop har startet :grin: Har nettop lagt inn en søknad for Star Alliance
  6. I Tyskland er det enge flyplasser som nettopp er lagd for RC-fly... Han tyskern har jo både lagt 747, A380, Concorde, DC10 med mye mer
  7. Ikke fjern passordet ennå... sånn at alle herfra får plass ennå Mener muntlig eksamen (i tysk )
  8. har eksamen nå, så blir med etter fredag NorthSky kanskje
  9. Med mye penger, og mulighet for bonusfly/penger :grin: Drømmer er gratis Er det noen som har lyst til å presentere flyselskapene sine?
  10. nettopp Min favoritt, Airbus A319LR kommer jo langt etter
  11. Ja... ny verden fra 2000 eller 1995 e.l. en ny tråd kunne jo også funke, når det er såpass mange post's i den andre (54 sider)
  12. YESS!!! får vente tre døgn, så har jeg tredve tokens
  13. Åja, så ikke etter :blush: Fillern, verdenen er over Noen som har nok tokens til å starte en ny?
  14. Det er vel flere en meg som spiller Airline Mogul (www.airlinemogul.com) Jeg tenkte at vi kunne prestentere flyselskapene våre her, og lissom lage en nyhetstrå hvor vi skriver om nye fly/baser/ruter, eller om hvordan bissnissen går, eller om en virtuell oppfunnet ulykke osv? Jeg kan starte: http://www.airlinemogul.com/airlinemogul/view_airline.php?id=10211 Mitt VA heter NorthSky Airlines, og har base i Oslo (ENGM) i PW512. Vi har også nettopp laget en ny base på Kastrup, noe som har vist seg å være svært lønsomt for flyselskapet [size:8pt]CEO Hans Fredrik og fire flyvertinner på åpningen av basen med LN-AAN; City of Lillehammer i bakgrunnen (som fløy første flygning ut)[/size] Vi opperer en flåte på totalt 16 Airbus A319LR, 2 normale A319, 3 Fokker 100, og 2 BAE 146-100. Vi har 1 Airbus A319LR på bestilling, samt en splitter ny Boeing 767, som skal brukes på ruter til Asia, og til sydvest USA. (Airbus A319LR har ikke lang nok rekkevidde) [size:8pt]City of Oslo ankommer fra fabrikken[/size] Et oppdatert rutekart:
  15. Jeg kjenner meg jo igjen Den bryggen er like utenfor Viva Ba Hia eller no sånt, ikke sant Der bodde jeg

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.