Skrevet 12. november 2001 23 år I dag mandag 12 arr. det treningskveld for nye og erfar. piloter og atc. Dette vil jeg være med på , men er jeg for SENT UTE??. I påmeldingsskjema til VACC får jeg ikke datoen i dag tilgjengelig. Kan noen hjelpe meg (formidling)????? Trond [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image]
Skrevet 12. november 2001 23 år Hei Trond Neida bare stikk innom Vi starter kl: 2100. Vi benytter den alternative Serveren til Dag IP`en hadde jeg ikke for hånden nå, kansje noen andre kunne poste den her. Jan Kristiansen ACCNOR5 Online Traning Manager Vacc Norway
Skrevet 12. november 2001 23 år quote: Opprinnelig postet av Jan Kristiansen: IP`en hadde jeg ikke for hånden nå, kansje noen andre kunne poste den her. 217.8.141.88 Brukernavn/passord - Flight/Sim
Skrevet 12. november 2001 23 år Klarer ikke å få noe svar på denne serveren nå, jeg. ???? Har fulgt manual, men prater bare med meg selv [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image]
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.