trond lindberg Posted November 12, 2001 Posted November 12, 2001 I dag mandag 12 arr. det treningskveld for nye og erfar. piloter og atc. Dette vil jeg være med på , men er jeg for SENT UTE??. I påmeldingsskjema til VACC får jeg ikke datoen i dag tilgjengelig. Kan noen hjelpe meg (formidling)????? Trond [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] Quote
Jan Kristiansen Posted November 12, 2001 Posted November 12, 2001 Hei Trond Neida bare stikk innom Vi starter kl: 2100. Vi benytter den alternative Serveren til Dag IP`en hadde jeg ikke for hånden nå, kansje noen andre kunne poste den her. Jan Kristiansen ACCNOR5 Online Traning Manager Vacc Norway Quote
Dag Johansen Posted November 12, 2001 Posted November 12, 2001 quote: Opprinnelig postet av Jan Kristiansen: IP`en hadde jeg ikke for hånden nå, kansje noen andre kunne poste den her. 217.8.141.88 Brukernavn/passord - Flight/Sim Quote
Ronny Nævra Posted November 12, 2001 Posted November 12, 2001 Klarer ikke å få noe svar på denne serveren nå, jeg. ???? Har fulgt manual, men prater bare med meg selv [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] Quote
Recommended Posts