Johnny Svensson Skrevet 2. november 2001 Skrevet 2. november 2001 Etter flere års fravær fra online flyging har jeg nå lasta ned SB 3.02 for Fly!2 og er igjen klar for de store høyder. Bruker dere IVAO eller VASTSIM når dere flyr? Jeg registrerte meg hos begge. Da jeg fløy online sist,var jeg registrert hos SATCO som er blitt Vatsim. Er det fremdeles Torsdagskveldene som er best bemannet når det gjelder controllere? Johnny Siter
Kenneth Lima Skrevet 2. november 2001 Skrevet 2. november 2001 Jeg ville anbefalle VATSIM siden jeg synes pilotene og ATC`en der er mest proffe. Ellers så tror jeg det er Søndagene og Torsdagene det er mest ATC online i Norge på VATSIM [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Arnt Kalseth Skrevet 2. november 2001 Skrevet 2. november 2001 Agree - Torsdag og Søndag, på VATSIM velkommen skal du være.... Arnt OK Siter
Johnny Svensson Skrevet 2. november 2001 Forfatter Skrevet 2. november 2001 Takker for svar!! Johnny Siter
Vegar Mikalsen Skrevet 12. november 2001 Skrevet 12. november 2001 Hei! På torsdager er det nordic flyin, men på SØndag er det European flyinn- altså hele Europa. Da er det sinnsykt mange på! [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Fredrik Hoel Skrevet 14. november 2001 Skrevet 14. november 2001 Vatsim! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.