Johnny Svensson Posted November 2, 2001 Posted November 2, 2001 Etter flere års fravær fra online flyging har jeg nå lasta ned SB 3.02 for Fly!2 og er igjen klar for de store høyder. Bruker dere IVAO eller VASTSIM når dere flyr? Jeg registrerte meg hos begge. Da jeg fløy online sist,var jeg registrert hos SATCO som er blitt Vatsim. Er det fremdeles Torsdagskveldene som er best bemannet når det gjelder controllere? Johnny Quote
Kenneth Lima Posted November 2, 2001 Posted November 2, 2001 Jeg ville anbefalle VATSIM siden jeg synes pilotene og ATC`en der er mest proffe. Ellers så tror jeg det er Søndagene og Torsdagene det er mest ATC online i Norge på VATSIM [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Quote
Arnt Kalseth Posted November 2, 2001 Posted November 2, 2001 Agree - Torsdag og Søndag, på VATSIM velkommen skal du være.... Arnt OK Quote
Johnny Svensson Posted November 2, 2001 Author Posted November 2, 2001 Takker for svar!! Johnny Quote
Vegar Mikalsen Posted November 12, 2001 Posted November 12, 2001 Hei! På torsdager er det nordic flyin, men på SØndag er det European flyinn- altså hele Europa. Da er det sinnsykt mange på! [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Quote
Fredrik Hoel Posted November 14, 2001 Posted November 14, 2001 Vatsim! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Quote
Recommended Posts