Mathias Ganss Skrevet 8. september 2001 Skrevet 8. september 2001 Heisann! Skal ha C1 test i morgen så håper det er noen som velger å komme online! Kjempefint med litt trafikk!! [ 08-09-2001: Endret av: Mathias Tangvall ] Siter
Kenneth Lima Skrevet 9. september 2001 Skrevet 9. september 2001 Hei Mathias!! Kommer jeg selvfølgelig [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Ser også at det er endel vind på Gardermoen ikveld [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Mathias Ganss Skrevet 9. september 2001 Forfatter Skrevet 9. september 2001 Heisann igjen! Da er kvelden og testen over! Vil takke alle som fløy, men spesielt Trond Fossen som ENOS og Jan Kristiansen som tok seg tid til testen! Var en spennende kveld med mye rart! Men GØY! PS: Jeg bestod [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Henrik Wingerei Skrevet 10. september 2001 Skrevet 10. september 2001 Grattis!! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Henrik Wingerei Siter
Eirik Hovland Skrevet 10. september 2001 Skrevet 10. september 2001 Hei! ja, gratulerer! må nesten beklage det som skjedde med meg(SAS456) i går, FS2000 har en tendens til å klikke helt. Nå er sannsynligvis problemet fikset, og neste gang skal jeg declare en EKTE emergency for øvelsens skyld [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Skal snart ta CPT selv! Siter
Ivar Hakli Skrevet 10. september 2001 Skrevet 10. september 2001 Gratulerer Mathias!!! Hyggelig at det gikk greit.. Siter
Stig Sandnes Skrevet 10. september 2001 Skrevet 10. september 2001 Jada, grattis! Kunne ikke komme i går, måtte kvelde litt tildigere en planlagt! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Kenneth Lima Skrevet 10. september 2001 Skrevet 10. september 2001 Gratulerer Mathias!! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter
O85_ Skrevet 13. september 2001 Skrevet 13. september 2001 Må vell slenge meg på og gratulere her jeg oxo da, fikk ikke lest forumet før nå skjønner du [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] Jeg skal snart opp til C1 Test jeg oxo.. håper det er noen som stiller opp for meg da [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] får komme tilbake til det senere når jeg vet hvilken dato jeg skal opp [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.