Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Mathias!!

Kommer jeg selvfølgelig [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Ser også at det er endel vind på Gardermoen ikveld [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Skrevet

Heisann igjen!

Da er kvelden og testen over! Vil takke alle som fløy, men spesielt Trond Fossen som ENOS og Jan Kristiansen som tok seg tid til testen!

Var en spennende kveld med mye rart! Men GØY!

PS: Jeg bestod [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Skrevet

Hei!

ja, gratulerer!

må nesten beklage det som skjedde med meg(SAS456) i går, FS2000 har en tendens til å klikke helt. Nå er sannsynligvis problemet fikset, og neste gang skal jeg declare en EKTE emergency for øvelsens skyld [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Skal snart ta CPT selv!

Skrevet

Jada, grattis! Kunne ikke komme i går, måtte kvelde litt tildigere en planlagt! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

[image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Skrevet

Gratulerer Mathias!! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Skrevet

Må vell slenge meg på og gratulere her jeg oxo da, fikk ikke lest forumet før nå skjønner du [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image]

Jeg skal snart opp til C1 Test jeg oxo.. håper det er noen som stiller opp for meg da [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] får komme tilbake til det senere når jeg vet hvilken dato jeg skal opp [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...