Mathias Ganss Posted September 8, 2001 Posted September 8, 2001 Heisann! Skal ha C1 test i morgen så håper det er noen som velger å komme online! Kjempefint med litt trafikk!! [ 08-09-2001: Endret av: Mathias Tangvall ] Quote
Kenneth Lima Posted September 9, 2001 Posted September 9, 2001 Hei Mathias!! Kommer jeg selvfølgelig [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Ser også at det er endel vind på Gardermoen ikveld [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Quote
Mathias Ganss Posted September 9, 2001 Author Posted September 9, 2001 Heisann igjen! Da er kvelden og testen over! Vil takke alle som fløy, men spesielt Trond Fossen som ENOS og Jan Kristiansen som tok seg tid til testen! Var en spennende kveld med mye rart! Men GØY! PS: Jeg bestod [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Quote
Henrik Wingerei Posted September 10, 2001 Posted September 10, 2001 Grattis!! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Henrik Wingerei Quote
Eirik Hovland Posted September 10, 2001 Posted September 10, 2001 Hei! ja, gratulerer! må nesten beklage det som skjedde med meg(SAS456) i går, FS2000 har en tendens til å klikke helt. Nå er sannsynligvis problemet fikset, og neste gang skal jeg declare en EKTE emergency for øvelsens skyld [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Skal snart ta CPT selv! Quote
Ivar Hakli Posted September 10, 2001 Posted September 10, 2001 Gratulerer Mathias!!! Hyggelig at det gikk greit.. Quote
Stig Sandnes Posted September 10, 2001 Posted September 10, 2001 Jada, grattis! Kunne ikke komme i går, måtte kvelde litt tildigere en planlagt! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Quote
Kenneth Lima Posted September 10, 2001 Posted September 10, 2001 Gratulerer Mathias!! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Quote
O85_ Posted September 13, 2001 Posted September 13, 2001 Må vell slenge meg på og gratulere her jeg oxo da, fikk ikke lest forumet før nå skjønner du [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] Jeg skal snart opp til C1 Test jeg oxo.. håper det er noen som stiller opp for meg da [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] får komme tilbake til det senere når jeg vet hvilken dato jeg skal opp [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Quote
Recommended Posts