Glenn Bjørlo Skrevet 29. juli 2001 Skrevet 29. juli 2001 Når jeg skal logge meg på nettet via SB får jeg beskjed om at callsign eller passord er feil. Dette stemmer ikke. Kommer meg ikke på nettet. Har noen opplevd det samme og løst problemet ?? [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] Siter
Mathias Ganss Skrevet 29. juli 2001 Skrevet 29. juli 2001 Heisann Du må passe på at det passordet du har skrevet inn er det du har med VATSIM og ikke det til SATCO. Hvis du ikke har registrert deg hos VATSIM må du gjøre dette før du kan fly på deres nettverk. (SATCO's gamle) Er du controller er det også viktig at du flytter ratingen din fra SATCO til VATSIM. Siter
Glenn Bjørlo Skrevet 30. juli 2001 Forfatter Skrevet 30. juli 2001 Jaså, er dette noe jeg skulle ha hatt beskjed om fra SATCO? Jeg blir ikke suspendert hvis jeg gjør dette ?? mvh Siter
Eirik Sørensen Skrevet 30. juli 2001 Skrevet 30. juli 2001 Sjekk tidligere innlegg i dette forumet. Satco har nå opphørt og den nye organisasjonen heter VATSIM. Hilsen Eirik Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.