Glenn Bjørlo Posted July 29, 2001 Posted July 29, 2001 Når jeg skal logge meg på nettet via SB får jeg beskjed om at callsign eller passord er feil. Dette stemmer ikke. Kommer meg ikke på nettet. Har noen opplevd det samme og løst problemet ?? [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] Quote
Mathias Ganss Posted July 29, 2001 Posted July 29, 2001 Heisann Du må passe på at det passordet du har skrevet inn er det du har med VATSIM og ikke det til SATCO. Hvis du ikke har registrert deg hos VATSIM må du gjøre dette før du kan fly på deres nettverk. (SATCO's gamle) Er du controller er det også viktig at du flytter ratingen din fra SATCO til VATSIM. Quote
Glenn Bjørlo Posted July 30, 2001 Author Posted July 30, 2001 Jaså, er dette noe jeg skulle ha hatt beskjed om fra SATCO? Jeg blir ikke suspendert hvis jeg gjør dette ?? mvh Quote
Eirik Sørensen Posted July 30, 2001 Posted July 30, 2001 Sjekk tidligere innlegg i dette forumet. Satco har nå opphørt og den nye organisasjonen heter VATSIM. Hilsen Eirik Quote
Recommended Posts