Jens Eftang Skrevet 28. juli 2001 Skrevet 28. juli 2001 Det er nå ikke værre enn at du skaffer deg en gratis emailadresse på http://www.online.no," TARGET=_blank>www.online.no, da. Mvh Jens Eftang Siter
Pilot1 Skrevet 28. juli 2001 Forfatter Skrevet 28. juli 2001 Hei. Skulle registrere meg hos VATSIM i dag. La inn all info'en de spurte etter og sendte inn søknaden. Trodde et øyeblikk at jeg hadde klart det. Medlem hos VATSIM, tenk så flott [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] Den største dagen i mitt liv. MEN... like etter ble gleden brutt. Jeg kunne ikke bli medlem hos dyrebare VATSIM pga min email adresse. Utklipp fra VATSIM: "Please understand we do not accept registrations from free email providers known to not require user authentication. This means email addresses at hotmail.com, for instance, will not be accepted. Please use an e-mail address issued by a real Internet Service Provider. This is required to prevent fraudulent applications, and to protect network security. We appreciate your cooperation and understanding." Har dette noen gang vært et problem hos SATCO, IVAO eller flightsim miljøet generelt? Er jeg liksom en tulling med hotmail adresse som er en fare for VATSIM servere, og at jeg ikke vil bruke mitt riktige navn osv ved registrering? Det er greit nok at "dere" prøver å lage en seriøs organisasjon, men at folk skal utestenges pga hvilken email adresse man har, blir for patetisk [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] Med hilsen Morten LN-MPK(?) BRA013 [ 28-07-2001: Endret av: Morten Husby ] Siter
andreas otterbeck Skrevet 31. juli 2001 Skrevet 31. juli 2001 hei jeg er p* meg enig!!!! jeg måtte registrere meg på pappas jobb mail (!) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.