Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei.

Skulle registrere meg hos VATSIM i dag. La inn all info'en de spurte etter og sendte inn søknaden. Trodde et øyeblikk at jeg hadde klart det. Medlem hos VATSIM, tenk så flott [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] Den største dagen i mitt liv. MEN... like etter ble gleden brutt.

Jeg kunne ikke bli medlem hos dyrebare VATSIM pga min email adresse.

Utklipp fra VATSIM:

"Please understand we do not accept registrations from free email providers known to not require user authentication. This means email addresses at hotmail.com, for instance, will not be accepted. Please use an e-mail address issued by a real Internet Service Provider. This is required to prevent fraudulent applications, and to protect network security. We appreciate your cooperation and understanding."

Har dette noen gang vært et problem hos SATCO, IVAO eller flightsim miljøet generelt?

Er jeg liksom en tulling med hotmail adresse som er en fare for VATSIM servere, og at jeg ikke vil bruke mitt riktige navn osv ved registrering?

Det er greit nok at "dere" prøver å lage en seriøs organisasjon, men at folk skal utestenges pga hvilken email adresse man har, blir for patetisk [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image]

Med hilsen

Morten

LN-MPK(?)

BRA013

[ 28-07-2001: Endret av: Morten Husby ]