Jan-Thore Solem Skrevet 25. mai 2001 Skrevet 25. mai 2001 Jeg satt og kjedet meg en dag, download'et Whazzup for å ta en titt. Kjempeprogram. Så en masse aktivitet i Europa, med kontrollere og piloter. Kjørte så opp ProController på den andre PC'en. Der var det også masse trafikk på Europakartet. "Problemet" var jo bare det at ingen controllere og piloter var like i de to programmene? What gives? Skal ikke Whazzup vise trafikk fra SquawkBox/ProController nettverket? Hvilket nettverk er det jeg får se i Whazzup? Har jeg misset en instilling i Whazzup? Hilsen JTS Siter
Daniel Gjerstad Skrevet 26. mai 2001 Skrevet 26. mai 2001 Heisann! Det samme skjer med meg av og til, og det er trolig fordi at Wazzup ikke registrer at en pilot eller flygeleder har logget inn/ut hos SATCO før etter en liten stund pga. LAG eller noe sånt. Men det kan også være at du ikke har satt visibility-range til ca. 400 NM, da. Håper dette hjalp! Siter
Gjest Skrevet 26. mai 2001 Skrevet 26. mai 2001 Hei Hvis du klikker på "network" så kan du vælge mellem satserv (satco) eller ivao-ivan. Håber det hjælper Siter
Jan-Thore Solem Skrevet 27. mai 2001 Forfatter Skrevet 27. mai 2001 Takk til begge to!! Jeg har satt visual range til 400. Det som gjorde susen, var å velge korrekt nettverk (SATSERV) i Whazzup? Search out the obvious [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Thanks. JTS Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.