Jan-Thore Solem Posted May 25, 2001 Posted May 25, 2001 Jeg satt og kjedet meg en dag, download'et Whazzup for å ta en titt. Kjempeprogram. Så en masse aktivitet i Europa, med kontrollere og piloter. Kjørte så opp ProController på den andre PC'en. Der var det også masse trafikk på Europakartet. "Problemet" var jo bare det at ingen controllere og piloter var like i de to programmene? What gives? Skal ikke Whazzup vise trafikk fra SquawkBox/ProController nettverket? Hvilket nettverk er det jeg får se i Whazzup? Har jeg misset en instilling i Whazzup? Hilsen JTS Quote
Daniel Gjerstad Posted May 26, 2001 Posted May 26, 2001 Heisann! Det samme skjer med meg av og til, og det er trolig fordi at Wazzup ikke registrer at en pilot eller flygeleder har logget inn/ut hos SATCO før etter en liten stund pga. LAG eller noe sånt. Men det kan også være at du ikke har satt visibility-range til ca. 400 NM, da. Håper dette hjalp! Quote
Guest Posted May 26, 2001 Posted May 26, 2001 Hei Hvis du klikker på "network" så kan du vælge mellem satserv (satco) eller ivao-ivan. Håber det hjælper Quote
Jan-Thore Solem Posted May 27, 2001 Author Posted May 27, 2001 Takk til begge to!! Jeg har satt visual range til 400. Det som gjorde susen, var å velge korrekt nettverk (SATSERV) i Whazzup? Search out the obvious [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Thanks. JTS Quote
Recommended Posts