Rolf Sunde Skrevet 17. oktober 1999 Skrevet 17. oktober 1999 Finnes det et norgeskart der ute med alle flyplasser? Jeg bruker nå Norway98-teamet sitt men der er det "bare" 52 av 82 flyplasser. Siter
Håkon Aarøen Skrevet 17. oktober 1999 Skrevet 17. oktober 1999 Hei! Ved å laste ned NAV-programmet (er det NAV19 det er kommet til nå?) som ligger i filarkivet kan du enkelt skrive ut egne oversiktskart over alt av flyplasser og navaids. mvh Håkon ------------------ Håkon Brekke Aarøen (Keyboards, Hammond B3, Fender Rhodes) haakon@ringnett.no Siter
Morten Hanssen Skrevet 17. oktober 1999 Skrevet 17. oktober 1999 FSNavigator er jo et enda bedre valg enn NAV når man først skal laste ned et slikt program. mvh, Morten. Siter
Rolf Sunde Skrevet 17. oktober 1999 Forfatter Skrevet 17. oktober 1999 Selvfølgelig. Jeg tenkte ikke på at det ligger jo allerede i Navigator. Men det hadde vært fint å få skrivd ut navnene (ID) på flyplassene også. Går det an? Rolf Siter
Ola Haaland Skrevet 18. oktober 1999 Skrevet 18. oktober 1999 Hei Rolf! Når det gjelder id og kart og annen oppdatert aktuell flyplassinfo så har jeg stor nytte av IVAO sin side. Gå til Databases, og du får det du trenger, bortsett fra flystriper som ikke benyttes i sivil luftfart. Du finner siden her:http://www.ivao.org/ Ola, LN-ABE Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.