Posted October 17, 199925 yr Finnes det et norgeskart der ute med alle flyplasser? Jeg bruker nå Norway98-teamet sitt men der er det "bare" 52 av 82 flyplasser.
October 17, 199925 yr Hei! Ved å laste ned NAV-programmet (er det NAV19 det er kommet til nå?) som ligger i filarkivet kan du enkelt skrive ut egne oversiktskart over alt av flyplasser og navaids. mvh Håkon ------------------ Håkon Brekke Aarøen (Keyboards, Hammond B3, Fender Rhodes) haakon@ringnett.no
October 17, 199925 yr FSNavigator er jo et enda bedre valg enn NAV når man først skal laste ned et slikt program. mvh, Morten.
October 17, 199925 yr Author Selvfølgelig. Jeg tenkte ikke på at det ligger jo allerede i Navigator. Men det hadde vært fint å få skrivd ut navnene (ID) på flyplassene også. Går det an? Rolf
October 18, 199925 yr Hei Rolf! Når det gjelder id og kart og annen oppdatert aktuell flyplassinfo så har jeg stor nytte av IVAO sin side. Gå til Databases, og du får det du trenger, bortsett fra flystriper som ikke benyttes i sivil luftfart. Du finner siden her:http://www.ivao.org/ Ola, LN-ABE